Сайт створено на платформі Nethouse. Хочете такий же?
Власнику сайту

ОСНОВНІ НЕСПРАВНОСТІ АВТОМОБІЛЯ VW CADDY

Чим простіше, тим краще - це повною мірою стосується Caddy. Краща рекомендація по вибору силового агрегату в його випадку звучить так: чи бензиновий, або простий дизель 2.0 SDI.

У порівнянні з агрегатами TDI тут все просто. Турбіна просто відсутня - цей двигун атмосферний. Двохмасовий маховик тут є, однак, в парі з цим двигуном він вічний. А ось на моторах TDI його доводиться міняти кожні 100.000 км, і ремонт коштує дуже дорого, купити двохмасовий маховик для VOLKSWAGEN CADDY. Так, у мотора SDI система уприскування з вічно протікають насос-форсунками, але це єдине неминуче зло. В цьому плані бездоганну репутацію мають бензинові мотори - вони зовсім не так примхливі. Є у Caddy і версія з заводським обладнанням для роботи на стиснутому газі. На жаль ці машини стали відомі своїми численними і не найнадійнішими клапанами в паливній системі.

Типові проблеми VW CADDY.

1. Вали склоочисників сильно іржавіють, про що свідчать повільні махи «двірників». Доводиться розбирати механізм і змащувати привід водовідштовхувальним мастилом.

2. Блок ESP може повідомляти про помилку (код тисяча чотиреста тридцять п'ять) через несправність датчика гальмівного тиску. Ремонт коштує $ 1500 або близько $ 400 у народних умільців.

3. Двохмасовий маховик відомий купою проблем на моторах TDI, де наказує довго жити до 100.000 км. Чимпотужніше мотор, тим менше його ресурс.

4. 5-ст. МКПП може зламатися, якщо залити в неї трансмісійне масло неналежної якості. Не полінуйтеся звернутися до дилера і дізнатися допуски на масло для АКПП.

5. Охолоджувач палива встановлений на днищі справа і схильний до ударів камінням і інших неприємностей. Якщо він почне протікати, Caddy скоро зупиниться з порожнім баком.

6. Задні гальмівні диски часто викликають нарікання через іржу, при купівлі питайте якісніші диски.

7. Фари - це ще одна причина «завалити» техогляд TUV. Пластикові корпуси погано реагують на дешеві лампочки і дряпаються навіть через комах.
8. Кріплення газових упорів дуже хиткий: чим сильніше ляскаєте дверима, тим швидше він руйнується.

9. Лампочки в задніх ліхтарях дуже активно перегорають. За статистикою TUV - вдвічі частіше середнього. Не шкодуйте грошей на лампочки long-life

10. Буфер ходу стиснення листових ресор часто розвалюються. А у тонких двохлистових ресорах руйнуються і буфери на кінцях листів. Їх доводиться міняти

11. Пильовики шрусів часто рвуться або втрачають герметичність. 

12. Сайлентблоки передніх важелів ходять не довго, найдовговічніший сайлентблок (передній) коштує $ 10 (оригінал), а обидва - $ 95.

13. Гальмівні шланги недовговічні. Експерти TUV найчастіше саме через них відправляють Caddy на доопрацювання. На Caddy старше 7 років ця проблема зустрічається втричі частіше, ніж звичайно.

14. Направляючі зсувних дверей іржавіють. Їх необхідно часто чистити і змащувати. Деякі умільці наклеюють захисну плівку на жолоб.

15. Бічні вікна часто протікають з під ущільнень. Тестовий автомобіль - не виняток. Тут необхідно замінити ущільнення вікон.

16. Стремянки ресор іржавіють настільки інтенсивно, що можуть зламатися. Своєчасну боротьбу з корозією - мастило та огляд - потрібно проводити регулярно. Або купувати нові драбини (від $ 17 за шт).