Сайт створено на платформі Nethouse. Хочете такий же?
Власнику сайту

Статті

Діагностика підвіски і ходової частини автомобіля Львів Збоіща 4

Діагностика підвіски і ходової частини автомобіля Львів Збоіща 4 телефон 0973036702

перевірка стану амортизаторів, пружин, важелів, опорних чашок;
перевірка на наявність люфтів в кульових опорах, рульових наконечниках, Шрусах (шарнірах рівних кутових швидкостей);
перевірка стану сайлентблоків і інших вузлів ходової частини автомобіля;
перевірка ступичних підшипників;
перевірка гальмівних колодок, дисків, барабанів, шлангів;
перевірка герметичності гальмівної системи і гідросистем інших вузлів і агрегатів (рульовий механізм, АКПП).

ОСНОВНІ НЕСПРАВНОСТІ АВТОМОБІЛЯ VW CADDY

Чим простіше, тим краще - це повною мірою стосується Caddy. Краща рекомендація по вибору силового агрегату в його випадку звучить так: чи бензиновий, або простий дизель 2.0 SDI.

У порівнянні з агрегатами TDI тут все просто. Турбіна просто відсутня - цей двигун атмосферний. Двохмасовий маховик тут є, однак, в парі з цим двигуном він вічний. А ось на моторах TDI його доводиться міняти кожні 100.000 км, і ремонт коштує дуже дорого, купити двохмасовий маховик для VOLKSWAGEN CADDY. Так, у мотора SDI система уприскування з вічно протікають насос-форсунками, але це єдине неминуче зло. В цьому плані бездоганну репутацію мають бензинові мотори - вони зовсім не так примхливі. Є у Caddy і версія з заводським обладнанням для роботи на стиснутому газі. На жаль ці машини стали відомі своїми численними і не найнадійнішими клапанами в паливній системі.

Типові проблеми VW CADDY.

1. Вали склоочисників сильно іржавіють, про що свідчать повільні махи «двірників». Доводиться розбирати механізм і змащувати привід водовідштовхувальним мастилом.

2. Блок ESP може повідомляти про помилку (код тисяча чотиреста тридцять п'ять) через несправність датчика гальмівного тиску. Ремонт коштує $ 1500 або близько $ 400 у народних умільців.

3. Двохмасовий маховик відомий купою проблем на моторах TDI, де наказує довго жити до 100.000 км. Чимпотужніше мотор, тим менше його ресурс.

4. 5-ст. МКПП може зламатися, якщо залити в неї трансмісійне масло неналежної якості. Не полінуйтеся звернутися до дилера і дізнатися допуски на масло для АКПП.

5. Охолоджувач палива встановлений на днищі справа і схильний до ударів камінням і інших неприємностей. Якщо він почне протікати, Caddy скоро зупиниться з порожнім баком.

6. Задні гальмівні диски часто викликають нарікання через іржу, при купівлі питайте якісніші диски.

7. Фари - це ще одна причина «завалити» техогляд TUV. Пластикові корпуси погано реагують на дешеві лампочки і дряпаються навіть через комах.
8. Кріплення газових упорів дуже хиткий: чим сильніше ляскаєте дверима, тим швидше він руйнується.

9. Лампочки в задніх ліхтарях дуже активно перегорають. За статистикою TUV - вдвічі частіше середнього. Не шкодуйте грошей на лампочки long-life

10. Буфер ходу стиснення листових ресор часто розвалюються. А у тонких двохлистових ресорах руйнуються і буфери на кінцях листів. Їх доводиться міняти

11. Пильовики шрусів часто рвуться або втрачають герметичність. 

12. Сайлентблоки передніх важелів ходять не довго, найдовговічніший сайлентблок (передній) коштує $ 10 (оригінал), а обидва - $ 95.

13. Гальмівні шланги недовговічні. Експерти TUV найчастіше саме через них відправляють Caddy на доопрацювання. На Caddy старше 7 років ця проблема зустрічається втричі частіше, ніж звичайно.

14. Направляючі зсувних дверей іржавіють. Їх необхідно часто чистити і змащувати. Деякі умільці наклеюють захисну плівку на жолоб.

15. Бічні вікна часто протікають з під ущільнень. Тестовий автомобіль - не виняток. Тут необхідно замінити ущільнення вікон.

16. Стремянки ресор іржавіють настільки інтенсивно, що можуть зламатися. Своєчасну боротьбу з корозією - мастило та огляд - потрібно проводити регулярно. Або купувати нові драбини (від $ 17 за шт).


Основні несправності автомобіля Renault Megane II

Двигун.

Фазорегулятор ходить менше ніж хотілося (часто лякає своїм тріском, до того ж машина відмовляється набирати обертів). А ціна у нього не маленька - від 120 доларів. Ті, у кого стоїть двигун 1,4 л., Проблема не стосується (немає фазорегулятора). На двигунах 1,6 і 2,0 л. Проблема може почати турбувати вже після 30 тис. Км пробігу, хоча частіше виникає на 100 тисячах.
Малий ресурс роботи шківа коленвала з гумовим демпфером (складе 60 - 80 тисяч пробігу) купити шків колінвалу для Renault Megane II.
На 30 тисячах пробігу може знадобиться чистка дроселя, причому разом з цією процедурою потрібно міняти його гумове ущільнення (дубєєт і як результат з'являється підсмоктування повітря).
Не тішить ресурс роботи котушок запалювання, який, як шківа коленвала становить 60-80 тис. Км.
Після 80 000 км напевно почне створювати проблеми з запуском авто, - стартер. Але найчастіше невеликі дефекти легко усуваються (заміна запобіжника втягує, зачистка контактів і проводів).
У власників перших Меганом другого покоління слабка задня нижня опора двигуна. У більшості випадків час життя складе всього близько 20-30 тис. Км пробігу. Про її неісправтості будуть говорити ривки і поштовхи при старті. На авто випускалися після 2008 року проблема усунена виробником.

На жаль мало інформації про надійність дизельного агрегату Рено Меган 2. Основні проблеми виникають з ним це прогар шайби під форсунками або тріщин в корпусі интеркуллера, але загрожують такі дефекти не раніше 120 тисячах пробігу.

Найбільш надійним є 98 сильний бензиновий двигун з об'ємом 1,4 л. До нього претензій виникало найменше.


Електроніка

Глюк в ЕБУ з оборотами двигуна в холодну пору. Обороти відразу піднімаються, а потім різко падають і зависають на позначці 400 об.
Якщо на автомобілі стоїть генератор Valeo, то після 60 тис. Км., Він дуже часто виходить з ладу (проблема чи в реле регулятора або щітки).
На 60 тисячах кілометрів на рульовій колонці обривається шлейф подушок безпеки. Оскільки купити можна тільки в зборі з рульовим перемикачем доларів за 200, то оптимальним варіантом може бути тільки перепайка шлейфу. Ознакою що шлейф скоро накриється і загориться лампочка подушок - буде шурхотить звук при обертанні керма.
На авто старших 2006-го року в сиру погоду можуть часто відбуватися чудеса з електронікою, зокрема може пропасти зображення на табло бортового комп'ютера.
Ближче до 60-80 тис. Км. можуть відмовити електросклопідйомники, часто будуть передні (ними користуються найбільше). Унаслідок руйнування перемички в корпусі редуктора або ж зношується барабан з тросом.
Може згоріти моторчик склоочисників (пов'язано з місцем його розташування). Коли забивається дрінажний отвір зливу води, перед лобовим склом, вона заливає моторчик.


Трансмісія.

Після 60 тис. Км може з'явитися свист вичавного підшипника на вторинному валу, купити вижимний підшипник для Renault Megane II.
Також, в більшості власників, на пробігу 60 000 км з'являються стусани коробки через зношений диск зчеплення, його час життя замало. А заміни нового зчеплення на довше ніж 50 тис. Теж не вистачить. Набагато краще себе показав диск зчеплення від Сценика.
На автоматичних коробках передач після 40 тисяч засмічуються клапана в Гідророзподільнику (в основному залежить від манери їзди).
Пісдя 60 тис. Км велика ймовірність швидкого виходу з ладу подушки автоматичної коробки.


Ходова.

Однією з найбільш частих поломок виявила себе після 50 тис. Км це опорний підшипник.
Ближче до 60 тис. Кермові наконечники доведеться міняти.
До 80 000 км. потрібно міняти стійки стабілізатора.


Вихлопна система.

Сильно піддається корозії вихлопна труба.
Малий ресурс каталізатора. У більшості випадків він повинен служити не менше 150 тисяч, а на Мегане 2 ледь до 100 тисяч здатний. Це ще одне слабке місце Рено Меган. Ремонт вихлопноі системи Renault Megane тел - 0677395275.

АКУМУЛЯТОРИ TOPLA І TAB 3 РОКИ ГАРАНТІЯ

Завод з виробництва акумуляторних батарей ТАВ був заснований в 1965 році як дочірнє підприємство Rudnik Mezica Holding, в регіоні, де добували свинець протягом 350 років.
Перші 15 років акумулятори вироблялися за ліцензією фірми "Tudor" (Швеція). В даний час підприємство TAB випускає широкий асортимент свинцево-кислотних акумуляторів на сучасних заводах.

Високоякісні акумулятори ТАВ і Topla відомі в цілому світі, особливо в Європі, Азії, та Америці.

Акумулятори ТАВ і Topla в наявності sk-autoparts.lviv.ua

Як продовжити життя підвіски?

Як продовжити життя підвіски?

Що і як зношується в підвісці?

Підвіска більшості машин містить, за великим рахунком, одні і ті ж компоненти. Важелі підвісок кріпляться за допомогою гумових сайлент-блоків і сферичних шарнірів, для гасіння коливань використовуються амортизатори, для запобігання кренів - стабілізатори поперечної стійкості, а пружини просто підтримують потрібну висоту підвіски. Всі компоненти зношуються по-різному і дуже по-різному коштують. Вивчимо всіелементи по порядку.



Стабілізатори поперечної стійкості


Цей компонент здається не найважливішим для спокійного руху, його завдання полягає лише в тому, щоб зменшувати крени в крутих поворотах. Але ось торсіон стабілізатора і його кріплення зазвичай найбільше швидко зношуються. По-перше, він встановлений в простих гумових втулках в силу конструктивних особливостей йому потрібно вільно переміщатися, так що сайлент-блоки в цьому випадку не підходять.


А до важелів підвіски машини торсіон кріпиться через досить прості вузли, зазвичай звані стійками стабілізатора. Ці найпростіші деталі з двома шарнірами зазвичай намагаються зробити максимально легкими, часто навіть виконують з пластика. Так що зношуються вони швидко, особливо якщо колеса часто "танцюють джигу" на кривій доріжці.


Любий зазор в вузлах стабілізатора або його стійок швидко віддається вкрай неприємними звуками в салоні машини.


Що впливає на їх ресурс?

Нерівності дороги і абразив, тобто пісок. А ще неакуратне поводження з машиною, стоянка з "перекосом" по діагоналі або з великим бічним ухилом. Як продовжити термін служби? Просто їздити акуратніше і по чистим дорогах, використовувати посилені компоненти.


 Амортизатори


На частку цього вузла доводиться робота по гасінню всіх коливань кузова після проходження поворотів і нерівностей. Усередині амортизатора при будь-якому переміщенні кузова машини відносно дорогарідина проходить через клапани і калібрувальні отвори, при цьому вона нагрівається і розсіює енергію розгойдування. Хіба що дуже жорсткі удари можуть викликати заклинювання і пошкодження клапанів. А екстремально високі можуть викликати вигини штоків і корпусів, особливо в підвісках, де амортизатор є частиною несучої конструкції.


Очевидно, що зношуються клапани і ущільнення поршня амортизатора, але такий знос йде дуже довго, і якби все обмежувалося їм, то термін служби амортизаторів був би майже нескінченним. Крім цього, змінює свої властивості масло в амортизаторі, зазвичай воно розріджується, втрачає присадки, необхідні для підтримки в робочому стані пластикових і гумових ущільнень і мастила штоків.


Знос сильно залежить від температури амортизатора, а значить, від тепловідведення від нього і від енергії, яку йому доводиться розсіювати. На нерівній дорозі на завантаженій машині в жарку погоду і на малій швидкості амортизаторам точно доводиться важко. Можна навіть "закип'ятити" амортизатори, вони при цьому явно втрачають в ефективності і можуть потекти.


Ускладнює ситуацію налиплого на нього бруду,це перешкоджає нормальному тепловідводу. Але бруд робить ще одну погану справу, потрапляючи на ущільнення штока амортизатора і при цьому пошкоджуючи його. І в гідравлічну рідину потрапляють продукти зносу штока і пил, а масло починає просочуватися назовні.


Що впливає на ресурс?

Зрозуміло, що основні вороги амортизатора - це, власне, ями і бруд. З брудом можна боротися, встановлюючи гумові пильовики штоків, що іноді сильно підвищує ресурс цього недешевого вузла підвіски, а ось з ямами боротися вже складніше - всі ями не об'їхати, можна лише намагатися уникати "ударних" навантажень і не допускати пробоїв підвісок і і серйозних перегрівань амортизаторів .


Сайлент-блоки


Геніальна ідея використовувати вузол, в якому немає тертя, а переміщення частин підвіски відбувається за рахунок пружної деформації гуми, справила свого часу революцію вавтобудуванні. Такий вузол не вимагає мастила, немає зазорів, шумів, в ньому немає зносу, і, здавалося б, він вічний. Але в реальному житті все не так.


Зношується гума сайлент-блоків, втрачає пружність, тріскається і розшаровується. Тим більше що часто це не гума зовсім, а складний "бутерброд" з полімерів.


Часто пластична частина відривається від металевої основи, разом втрачаючи пружність як мінімум в одному з напрямків, а в іншому швидко збільшуються люфти. З зносом таких вузлів все ще трохи складніше. По-перше, його знос залежить від його деформації, а значить, і початкової установки, середнього завантаження, стану пружин підвіски, температури і навіть віку самої деталі. По-друге, дорожнійбруд теж впливає, агресивні компоненти руйнують поверхневий шар, волога взимку руйнує контакт гуми і металу, та й влітку корозія займається тим же самим. Солі можуть прямо руйнувати шар полімерів, викликаючи передчасне старіння сайлентблоків.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу загальний стан підвісок і завантаження машини. Сильно впливає амплітуда переміщень підвіски - при малій амплітуді ресурс вузла дуже великий, при збільшенні різко падає. Дуже шкідливі для гуми сайлент-блоків занадто низькі і дуже високі температури. Шкодить і агресивна хімія. Але виходить, що найбільше впливає стан інших вузлів підвіски амортизаторів і пружин, і особливо правильність кутів установки.


Шарніри (кульові опори)


Без сферичних або інших типів шарнірів підвіски машин не обходяться. Іноді їх всього кілька, - тільки кульові опори в передній підвісці, а іноді їх декілька десятків, як в багатоважельних підвісках інших іномарок. Плюси такого вузла в порівнянні з сайлент-блоками - це в першу чергу жорсткість в одному або двох напрямках і вільне переміщення у всіх інших, що робить їх незамінними в рульовому напрямку і в вузлах підвісках машин з великими ходами.


Грязі такі вузли теж давно не бояться. У всіх машинах в шарнірах мастило закладена на весь термін служби вузла і захищена від навколишнього середовища міцним чохлом, і, поки він цілий, її вистачає. Але у жорсткості вузла є і свої недоліки, наприклад, шарніри куди дошкульніше до вібрацій і жорстким ударам, ніж сайлент-блоки. А ще тонкий чохол може порватися, і тоді ресурс знизиться до декількох сотень кілометрів пробігу.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу шкодять жорсткі удари, начебто стиків і трамвайних рейок. Особливо сильно впливає на ресурс установка низкопрофильной гуми. Дуже шкодить шарнірам поганий стан амортизаторів, це сильно збільшує навантаження. Зрозуміло, впливає і загальне переміщення підвісок, а значить, і стан доріг, адже для шарніра кожен рух - це маленький, але знос. В силу герметичній конструкції майже не впливає бруд, температура і вологість, шарніри майже не гріються. Статичне навантаження і положення підвіски майже не впливають на знос.


Пружини


Пружини теж схильні до зносу, і їх повільне "осідання" може сильно вплинути на ресурс сайлент-блоків підвіски і амортизаторів. Сама пружина досить довговічна, поломки трапляються хіба що через корозію або екстремального перевантаження, найчастіше в дуже холодну погоду, коли сталь стає крихкою. Зламати сталевий пруток товщиною в вісім-дванадцять міліметрів в діаметрі не так то просто навіть спеціально.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу завантаження машини і часте рух по дуже поганих дорогах, з великою амплітудою переміщення підвісок. Впливає і обслуговування - брудна пружина іржавіє швидше і частіше ламається, так що не забувайте мити і підновляти шар антикора на пружині.


Всі вузли підвіски дивним чином залежать один від одного. Сайлент-блоки залежать від пружин і від амортизаторів, кульові шарніри від амортизаторів, стану гумових опор підвісок і сайлент-блоків. Амортизатори від пружин. І всі вони залежать від стану дороги, стилю водіння і забрудненості доріг. Дуже погані для підвісок поєднання швидкого руху з великим навантаженням на амортизатори по брудній і нерівній дорозі і безліч жорстких ударів.

ЗАМІНА ГОФРИ ГЛУШНИКА, РЕМОНТ ВИХЛОПНОЇ СИСТЕМИ, РЕМОНТ ГЛУШНИКІВ.

Ми здійснимо ремонт або заміну гофри для глушника (вихлопних систем) незалежно від марки і моделі автомобіля і серйозності пошкоджень.Вартість буде залежати від складності робіт і конструкції вихлопної системи автомобіля. тел - 0677395275.

Купити гофру глушника